Sky high

Råkade köpa dom där skyhöga skorna som jag pratade om i förra inlägget. Eller nej, jag råkade inte. Har tänkt på dom sedan jag såg dom i fredags natt. Suktat efter dom, förståt att ett skoliv utan dom inte är ett värdigt skoliv. Så eftersom det är väldigt lugnt på jobbet så klickade jag hem dom. Och så dyra var dom inte; dom kostade bara hälften så mycket som mina fina svarta platåskor jag har nu. Så jag blev inte ruinerad.
Varför sitter jag ens här och försvarar mig? Jag är en vuxen människa och gör vad jag vill med mina pengar, mohahahaha! Skorna är helt enkelt en födelsedagspresent från mig själv, för jag antar att de okmmer att landa hemma hos mig om någon månad. Underbart!
 
Peace!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0