Den sovande kvinnan.

Lyckades att sova bort hela dagen igår. Verkligen. Skulle gått upp kl. 14:30 eftersom jag gått av mina nattpass och skulle återställa mig till verkligheten, men när klockan ringde var jag så jävla trött så jag stängde tydligen bara av den. Detta märkte jag när jag vaknade 21:20. Alltså, haha bra där. Fattade att jag inte kunde vara vaken utan att försöka sova till åtminstonde 06-snåret då det är mer humant att gå upp. Tog två atarax och somnade om tills klockan var 03-någonting. Vred och vände på mig i en halvtimma innan jag bytte sängen mot soffan där jag lyckades somna om tills klockan var 07:20 och jag gick upp. Traskade till ica, pantade burkar och köpte plocksallad till frukost. Faktiskt helt okej att göra det när en inte ätit på 24 timmar! Drack en asäcklig juice till som lät god (Bravos skogsbär-lime) men absolut inte var det, och så lyssnade jag på morgonpasset i p3. Nu är jag trött igen och hade nog kunnat sova men MÅSTE HÅLLA MIG VAKEN. I eftermiddag ska jag till Marie men vet inte vad jag ska göra nu riktigt. Gosar vidare med mina pälsbollar. Ciao!
 
 
 
psst. ändrade visst om bloggen lite. Är så IN I NORDEN trött på januari nu.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

nya bakgrnden är superfin <3

2014-01-22 @ 16:04:42
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0