I am a vampire

Det har snart gått en vecka in på det nya året, och jag är fortfarande snorförkyld. Med betoning på snor. Hur mycket kan det ens finnas i en näsa? Sitter på jobbet nu. Jag ska avklara totalt åtta stycken nattpass de kommande två och en halv veckorna, så kommer väl att leva som en vampyr typ. FAST på lördag eller söndag kanske jag och Marie ska gå på bio, och jag har även bestämt att vi ska äta ute innan dess (fast det vet hon inte om än), så jag har någonting att se fram emot. Och så kikar jag på hotell i London inför när vi ska dit i början utav april, och ställen att resa till på franska rivieran eftersom Ida-Lisa och jag kanske drar dit nångång i juni eller så typ.
 
Tråkigt inlägg hur som haver, men jag lever. Fastän det inte verkar så på bloggen. Sorry!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0