Men månen är död, när jag tänker på de, och himlen är gjord av sten.

 
Jag är ledig och tillägnar dagarna med att sova. Jag sover bort hela dygn, men det är skönt att kunna sova sådär kravlöst. När jag inte sover så ligger jag mest och slötittar på någon film på netflix eller luktar på kattpäls. Nu har snön och minusgraderan kommit till Västerås, men jag ligger inomhus tryckt mot elementet och längtar efter alla de saker som jag ska göra närjanuari är slut; rida islandshäst, gå på fest, få besök utav min syster, fylla år, få besök utav mamma och sen åka till London med Marie. Få börja använda kinaskor igen. Halva januari har redan gått, men det känns som om vi varit inne i den här månaden alldeles för länge nu. Snälla låt tiden gå lite snabbare!

Kommentarer
Postat av: Lilla P

När fyller du år??

2014-01-14 @ 22:11:05
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0