Torsdag till söndag i ord och bilder.

Hörni! Jag har bara ynka 15 arbetspass kvar tills jag får semester, varav jag betar av sex stycken av dessa den kommande veckan veckan! Bara för att göra det extra roligt så tänkte jag skriva ett inlägg här varje dag jag jobbar och på så sätt räkna ner. Börjar från och med imorgon! 
 
Sedan i torsdags har jag iallafall haft det så himla himla kul! Började med att jag och Jennifer drack vin och snubblade in i buskar, och avslutades idag med mjukglass tillsammans med mamma och Uffe i hamnen. Har hunnit med att dricka te i ofantliga mängder i dubbel bemärkelse, tillbringat x antal timmar på balkongen, skrattat, gjort en Marie aka. totalt _dinglat_ ner på marken och skrapat upp knät, klappat hundar, druckit öl, frågat tusen grejer om bilar för fattar inte grejen med dom, varit bakis och bara njutit utav mamma och Uffe sällskap ♥ 
 
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0