Säg att du är fri till slut / hälften av dom som kämpar går under

 
 
Imorgon ska jag hänga med Marie, på måndag, tisdag och onsdag får jag träffa Ida-Lisa, och sen på torsdag kommer mami och Uffe! Och imorgon får jag LÖÖÖÖÖÖN ✌Jag ska hem idag efter jobbet och fixa och dona iordning. Diska och städa. Sen ska jag skruva ihop en pall jag köpte på Ikea för ett tag sedan, måla den och den ska den få bo i köket. Lite lådor ska in i diverse byråer, tavlor ska upp och kort ska beställas inför framkallning. Det känns som om det rullar på nu

Kommentarer
Postat av: Marcus

Lön den 26:e? De flesta får 25:e, jag tyckte att det är dumt med 27:e, men 26:e låter ÄNNU mer udda och random! ^^

Svar: Vanligtvis får vi den 27e,men ibland den 26e eftersom man måste ha ett visst antal dagar på sig att betala räkningarna tills sista dageni mmånaden typ. Så ibland blir det helt enkelt den 26e. Jag klagar inte 👍
Cheapo

2014-06-26 @ 20:29:39

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0