It's called life.

Idag lyckades jag trilla i mina 15 cm platåskor när jag, Marie och Ida-Lisa var påväg till bussen. I mitt huvud gick det i slow motion och det kändes mest som om att jag dinglade ner mot marken som ett löv. Ida-Lisa och Marie sa att jag bara helt plötsligt låg på marken, haha. Gick bra till en början, men under kvällen började jag få mer och mer ont i handleden, och till slut kunde jag inte ens låsa upp dörren med högerhanden för att det gjorde så jävla fucking ont. Boo fuckin hoo! Jag har ställt klockan så att jag ska ringa till Vårdcentralen direkt när dom öppnar imorgon. Jag hoppas på någon slags stukning, jag dör om något skulle vara brutet och jag skulle vara tvungen att ha gips eller något sånt dör förskräckligt.
 
 
 
Vi fikade iallafall tillsammans med Kelly och Catti; hade en liten reunion på vårt gamla stamhak Waynes! Jag hämtade ut mitt pass och köpte banantights och en hajtröja enbart för att ha och mysa i hemma hos Marie på kvällen. Vi hyrde film som jag somnade till när vi tittade på den, men den var tydligen inte så bra så det gjorde ingenting, haha. Imorgon kväll ska vi äta plockmat, dricka vin och gå ut.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså dina platåskor är cirka det bästa jag sett idag!! och du är så galet snygg människa ♥

2014-03-07 @ 23:10:09
URL: http://overklighet.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0