Like old times.

Det var ingen fraktur på handen utan bara ett ligament som skadats. Jag fick rådet utav läkaren att försöka att inte använda den så mycket och att ha den lindad för extra stöd. Den ska bli bättre/användningsbar inom en vecka så det känns ju superduperbra!
 
Igårkväll så stod det fest på schemat! Vi förfestade hemma hos Marie och drog sedan ner på stan. Det var dock typ helt öde överallt och jättelite folk så det var ju ganska tråkigt, men vi hade roligt ändå, såklart.
 
 
På bilderna skådar ni också mitt finfina bandage som jag fick på jobbet. Ville ha haft en rosa linda istället för en blå, men det var den enda färgen som fanns så jag fick nöja mig med det.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0