Tusen fladdrande tankar.

Nej men alltså sorry för det här. Denna stackars trasblogg. Jag vill ju att de ska vara full utav liv, full med pastelliga bilder på ett flådigt liv. Men jag har inget pastellglittrande flådigt liv, bara i mitt huvud. Inte i verkigheten. Jag älskar att drömma mig bort på twitter, instagram och bloggar. Hoppas in i andra människors liv för en stund.
 
I mitt huvud finns tusen tankar som fladdrar omkring nästan hela tiden. Jag brukar ringa till mamma och prata om det för att försöka reda ut dom. Hon försöker få mitt att fokusera på en ska i taget, försöka stapla upp det. Brukar funka ganska bra. Jag tvättar händerna i iskallt vatten för det får mig att känna mig verklig.
Annars mår jag bra. Är stabil i mitt humör. På fredag ska jag dricka vin. Eller drinkar, jag har inte bestämt mig ännu. Ska iallafall bli svinfull och rangla omkring i platåskor. Älskar att rangla omkring i platåskor! Party party people! *Kickar med mina platåskor*

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0