På jakt efter regnjacka.

Började dagen med att försova mig, så vaknade en halvtimme innan jag skulle träffa Marie på stan för att luncha. Efter att jag stressad klart så var det väldigt trevligt att träffa henne igen för det var ett pr dagar sedan. Och det roligaste var att hon som jobbade på Cornetta bar, där vi åt, kände igen Marie (för att hon är stamkund där) och ba "Hej! Det var längesen! Hur är det med dig?". Jag höll typ på att dö av fniss inombords. Vid kl. 15 så ringde jobbet och jag blev inkallad att jobba natt, så då var det bara hem och sova. Blir totalt tre nätter extra att jobba så det blir lite mer pengar i kassan. Kommer sitta finfin! Jag ska för övrigt jobba nio nätter precis när jag börjat på 96:an. Är fruktansvärt nervös inför detta så jag hoppas att det kommer gå bra...
 
Nu sitter jag och letar efter regnjackor. Helt skule jag vilja ha en matt ljusrosa men verkar omöjligt att hitta? Så istället har jag spanat in dessa:
 
En glansig ljusrosa och en i silver (!!!!). Skulle ju känns mig som SuperSnällaSilverSara i den silvriga men den finns bara i en storlek som eventuellt är för liten för mig så vet inte om jag ska chansa? Vilken tycker ni att jag skulle satsa på? Puss!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0