Det är ett bra betyg när jag inte somnar.



Idag har jag varit på suicidpreventionsutbildning och det var så himla intressant! Satt typ som klistrad hela tiden och jag microsomnade en enda gång! Alltså det har nog aldrig hänt en enda gång sedan jag började gå på teoretiska utbildningar i landstinget. Hade ju i och för sig med mig min lilla termos ned te och drack hela tiden men liksom är ändå stolt över mig själ! Nu är det ju inte så att jag har somnat tistidigare på grund utav att utbildningarna varit tråkiga, utan jag har bara en tendens till att microsomnade när jag är still och lyssnar på någonting en längre stund som jag inte tycker är så värst intressant vilket ju är så pinsamt för jag vill ju verkligen inte somna! Så knäppt problem alltså, men ska ta upp det med läkaren när jag ska till vårdcentralen i oktober och ta blodprover för att jag är trött och vegetarian. MEN så fick jag reda på idag på utbildningen idag att man inte ska ta ssri på kvällen eftersom det är sömnstörande, och jag tar ju all min medicin på kvällen så detta måste absolut ändras på. Bra med utnutbildningar ibland alltså. 

Trackback
RSS 2.0