Wherever you are- I am sunshine.

Har bästa två kommande veckorna framför mig nu! Vet, tjatar bara om vad jag ska göra men alltså det är så amazing! Ikväll ska jag passa en jobbarkompis hund, och han ska stanna hos mig till imorgon eftermiddag. Så bäst att en hund liksom ska övernatta hos mig! Imorgon ska jag bada med min jobbarkompis, och Coin (hunden) han ska naturligtvis också med. På kvällen ska jag träffa Marie och Ida- Lisa, som kommit ner från Umeå, och så ska vi gå ut och ta ett par glas vin. Så fint att vår lilla trio ses igen, det är ju liksom 2 utav 3 bästisar på plats samtidigt!
Nästa helg ska jag på Popaganda! Bestämde det i tisdags när jag drack vin med Jonna. Så himla bra! Ser mest fram emot Laakso och Joel Alme, men MØ ska också bli kul att se.
Har ju varit i Stockholm också, och bokat Londonhotell. Ska ju dit med Panda-Emelie i oktober. Och så vi bokade också bord på ett KATTCAFÉ!!! Alltså har ni hört om någonting bättre???!
 
Annars har jag ju som sagt druckit vin med Jonna i tisdags. Råkade beställe jättemycket pizza, så nu har jag så att det räcker och blir över forever typ. I måndags vad jag på stan med Marie, jag hittade ett par svara lågskor som kommer bli superfina i höst med ett par spetssockar i. Ser liksom mig själv glida omkring i dom. Sen bestämde vi oss för att sätta oss på Pitchers en stund, så jag passade på att ta en öl pga mysigt och jättefint väder!
 
Har det så himla fint nu, livet flyter på och det känns så bra.
 
 
(På bilden skådar ni partylaman Georgios)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0