Är trött mest hela tiden.

Jag har bokstavligt talat mest sovit och jobbar idag. Sov till 06:00, jobbade mellan 07:00-16:00 där jag spenderade rasten med att sova i personalsoffan, kom hem och skulle städa men var så tungandad och hade svårt att djupandas så tog bricanyl och la mig ner och tittade på Astrid Lindgren- dokumentären, och sen vaknar jag och uootäxkupptäcker att jag sovit i lite mer än 2,5 timmar. Dessa tröttdagar alltså.... 

Jag har lovat mig själv som sovmorgon imorgon till 10-11-någonting eftersom jag är ledig. Sedan ska ska jag ner på stan och köpa julklappar för på torsdag åker jag hem och firar minijul! Jag har inte varit hemma sedan i somras så längtar fruktansvärt mycket tills dess! 

Nu: påbörja en utav mina saker som jag sskulle vilja göra under 2015, nämligen att få tillbaka mitt läsare genom att läsa minst tio böcker. Wish me luck! 📚 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0