En midsommarnattsdröm

Jag vet inte ens om det är någon som läser här längre. Men ja, tänker väl att jag skriver på iallafall. Så igår var det midsommar, jag tillbringade den på jobbet tillsammans med patienter och kollegor. Hel okej. Hade ändå inte haft någonting att göra om ajg varit ledig, så då är det nice att jonna storhelg och tjäna pengar, haha.
 
I eftermiddag har jag fullspäckat schema. Jag ska ta itu med mitt sovrum och försöka ordna upp det. Det är kläder på cirka hela golvet, och jag har inte sorterat upp rentvätten jag tvättade förra veckan. Och sen ska jag damma bakom min byrå, och bära ner madrassen som ligger under min säng till källarförrådet. Sovrummet ska bli superstädat helt enkelt. Efter det ska jag börja packa iordning inför Bråvalla, det är bara fyra dagar kvar tills jag åker nu!!! Har skrivit packlista så de tär bara till att börja checka av.
 
Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommarafton, och att ni inte mår för himla dåligt idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla söt! Och en sann hjälte, på så många vis.

Ligga?

Svar: Nämen! :$ Kanske det! Vem är du? :)
Cheapo

2015-06-20 @ 12:27:13
Postat av: Anonym

Jag är anonym, poängen med att vara anonym är ju att en är just anonym, eller hur?

kik: samma som min mail, typ.

2015-06-20 @ 14:01:20
Postat av: Lilla P

jag läser ju såklart alltid!!! Och vill läsa mer!!! Och lite mer dagens outfit vill jag ha så man kan få lite panda inspo två pandor i mellan! Hihi <3

Svar: Ska absolut försöka få in lite mer outfits! Får bli när jag är lediga för annars så ba *hej här är jag igen i mina vita sjukhuskläder* 😂
Cheapo

2015-06-20 @ 16:34:44
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0