Att vara närmare 50 år än sin födelse.




Jag fyller således 26 år idag. Jag trodde att åldersångesten skulle vara betydligt större än vad den är, men alla har sagt att deras bästa ålder var när dom antingen var 26 eller 27 så nu hoppas kjag dom har rätt och att jag ska få ha en massa roligt som två kommande åren. 

Har inte firat alls, varit hundvakt till Jacky fram till kl. 17, och vid kl. 18 steg jag innanför Maries tröskel (nej, jag är inte osocial, hon nattar Hampus by så det är okej att jag är social med min mobil). Vi ska fira mig, och my sister, i Florens istället= så mycket bättre än att bli firad i ett grått och blåsigt Sverige!

Så hipp hipp hurra till mig, och nu får ni allt ta och hålla tummarna för att dessa två kommande år kommer att kicka ass! 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0