Balkongtankar

Det är snart vår, och när jag tänker vår så tänker jag på min balkong. Åh vad jag älskar att hålla på att pyssla pch dona med den! Årets projekt blir att bygga ett fint klösträd åt Ansgar och Hedwig. Ett utav dom två som dom har nu har totalt gått sönder, så jag planerat att helt enkelt bygga nytt. Tänker att det ska vara ganska brett så att bägge två kan sitta pch titta ut, men att det också ska ha ett litet kryp in undertill, och en "hängmatta" ovanför. Tittar runt på pinterest för att få inspiretion, vilket jag också verkligen får! Tänk formen på att hörnskrivbord, fast anpassat till katter. Tror att dte kommer att bli awesome! (Iallafall när jag tänker på hur det skulle kunna se ut ^^)

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0