När väckarklockan ringer om fem timmar och jag inte kan somna.




Detta händer typ aldrig, att jag inte kan sova. Men ibland så blir det väl även min tur. Klockanringer om fem timmar och fyra minuter. Jag har försökt att läsa, att lyssna på avslappnande musik och vågor som slår mot stranden. Hedwig ligger vid mina fötter och spinner nöjt. Jag tror kajag går upp en stund och lägger på filten över soffan, lägger kuddarna tillrätta. 

Imorgon (tekniskt sett idag) ska jag träffa Maria på stan och äta thaimat innan jag träffar Kelly föraatt gå på yoga. När kjag kommer hem ska jag börja fundera på vad jag ska ha med mig för kläder till Florens, åker ju dit om en vecka!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0