Tentaplugg...

Usch, jag känner mig som världens sämsta matte! Jag har en stor tenta nästa vecka och det känns som om jag bara pluggar hela tiden och aldrig har tid för Ansgar (men det har jag ju, men absolut inte lika mycket som innan). Han blir sur på böckerna, och antagligen mig som bara läser, och går och jamar högt för att visa sitt missnöja :( Känns inte alls bra. Tror han ska få följa med Mattias tillbaka Stockholm efter helgen och bo där nästa vecka tills jag har haft min tenta och kan vara mer med honom.


Min lilla skrutt<3
#1 - - Sophia och katterma:

Vad fin han är! :)



Kika gärna in på våran blogg och säg vad ni tycker om våran nya test-design

#2 - - Tina:

Jag känner igen det där.. Man VILL ju klappa och gosa, men man måste ju plugga med :(

#3 - - Heidi.Kattfamiljen:

Jag känner också igen det där. Har en del att göra så man hinner ju inte alltid pyssla med katterna så mycket som man vill. Men man får försöka tänka på att ens katter har det superbra egentligen, tänk dom hemlösa katterna hur dom har det.



Sv: Ja det är väldigt knepigt det där hur man skall reagera när någon är dum mot ett djur. Man får försöka känna av sitvationen helt enkelt. Men som du säger är det extremt grovt så säger man nog verkligen till.

#4 - - Jenny:

hej jag känner oxå igen det där att man har dåligt samvete att man inte har så mycket tid till sina djur i perioder.. Men man får tänka att de har det bra o alla minuter räknas.. de e inte hemlösa o de har mat o tyrgghet o sen när den stressiga tiden i ens liv lugnat sig så tar man igen det man missat med dem.