En liten update

Det händer inte så mycket här hemma i Västerås nu. Jag pluggar och Ansgar sitter en massa i fönstret och spanar på fåglarna som börjar komma och sitta i busken precis utanför. Vi längtar både mycket efter våren, eller iallafall tills snön har smält så att vi kan gå ut på promenader (då Ansgar numera stenvägrar att gå ut när det är snö på marken). Håller fortfarande på att gå över till Orijen eftersom all RC mat inte är slut, men det går bara bra! Har inte varit några problem alls så det är jätteskönt! Och så håller Ansgar på att tappa sin vinterpäls tror jag, eftersom han har börjat fälla ganska mycket nu dom senaste två veckorna. Ja, det var väl allt vi hade att komma med för stunden, bjussar på lite nytagna bilder:







#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Kul att ni bloggar lite igen :)

Jag har sagt den innan och säger det igen, Ansgar är en så himla snygg kisse. Om du har möjlighet och vill ta bilder på Ansgar med en helvit bakgrund använder jag gärna någon av bilderna till min webbshop :)



#2 - - Elina:

Ja, men han är lite lik Tuva den här mannen! (; Hihi. Han är verkligen jättevacker! Är han någon speciell ras? (: Han ser så där glatt nyfiken ut, som Tuva gör när hon får upp ett spår... Skitsnygga bilder, kan jag ju också meddela! Jag har ju värdlens skruttkamera, men hoppas att jag kan investera i en bra snart. (: Hälsa Ansgar!

#3 - - Tina:

Jag håller med föregående talare, Ansgar är en naturlig skönhet! :D Och såå söta bilder på honom sen! :)