Nya fiender: skolböckerna

Ansgar har skaffat sig nya fiender, även fast det bara är från hans sida; mina skolböcker.
Är bara i skolan max 3 dagar i veckan i typ 3-4 timmar denna kursen, så är mycket hemma och eftersom man inte orkar läsa precis hela tiden så får ju Ansgar mycket lek och bus när han inte sover. Men han HATAR verkligen mina böcker, haha! Ni ska se blicken han ger mig när jag sätter mig ner för att läsa en stund. Tror han är avundsjuk, stackarn!
Nej nu längtar vi bara tills våren ska komma så jag kan sitta utomhus att läsa och Ansgar kan gå i sin sele bredvid mig!

#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Hihi ja usch för böckerna. Här hemma är nog datorn fiende. Längtar också till våren :)

#2 - - Sophia & Katterna:

Vad roligt. Här är hemma är skolböcker någonting som man kidnappar och bygger kojjor av ;)

Jaa, våren...Usch vad jag saknar lite grönska!

#3 - - Nina & Alvin:

Böcker och papper brukar få små hål av Alvins tänder ;-)



Nä, selen är inte särskilt populär! Men när han väl får gå ut så glömmer han nog bort att han har den på sig! Tyvärr är det alldeles för kallt för att gå ut än så länge.

#4 - - Catlife:

ÅÅhh vilken vacker katt du har!! Riktig stillig kille! :)

#5 - - Martina:

Gillar din blogg (: Kika gärna in på kattsnack.blogg.se där jag skriver om mina små hårtussar och allt annat som handlar om katter.



(: (: