#1 - - Heidi,Kattfamiljen.se:

Han vill nog ha uppmärksamhet :)

Ungefär sådär jamar Theodore när han vill att vi skall se honom.

Haha mina katter kom till datorn och undrade vad det var för katt som var hemma hos oss och jamade :)

#2 - - Heidi,Kattfamiljen.se:

Tack för dina åsikter ang webbshopen :) Skall kämpa för att få en bra frakt och webbsidan kommer bli bra förhoppningsvis. Kikar runt på sidor jag själv aldrig skulle vilja handla på och försöker undvika deras fel ;)

Ps. Kikade på din blogg, såg att du gillar kent :) dom är väldigt sköna. Min tonårstid bestod av mycket kent.

#3 - - Biee:

Haha, två av mina killa blev jätteintresserade av en annan katts jamanden och kom genast och var väldigt fundersamma vad det kunde vara för en. Såg ut som frågetecken.

Kram

#4 - - Elina:

Tuva och jag lyssnade precis på inlägget. (okidå, kollade ockcå!) Jag kan ju säga att hon började prata med datorn och kollade på var den där andra katten fanns någonstans... Kollade frågande på mig o lade sig nu att sova! (;