Uppdatering

Ursäkte för den megadåliga uppdateringen här på bloggen, jobbar så mycket så har inte tid att blogga typ! Men jag ska iaf försöka sammanfatta vad som hänt under vår, nästan, månads ofrivillig bloggpaus;

* Vi har varit ute och gått väldigt mycket. Nästintill varje dag är Ansgar ute och går på tomten, luktar och spejar. Han har hittat ett nytt favoritställe i dom jättestora buskarna bredvid trappen där han brukar lägga sig tillrätta och kika ut på folket som cyklar förbi på gatan utanför.

* Han har hunnit bli ännu mer förtjust i min lillasyster Anna. Ansgar ser henne som sitt syskon och det är till henne han kommer då han vill leka, speciellt om han vill leka tafatt!

* Tyvär har Ansgar denna vecka hunnit med att bli dålig i magen (diarée). Han har ätit torsk och pro-kolin i två dagar tills hans diarée upphörde, och nu har han börjat få äta riktigt foder igen och nu väntar jag bara på att han ska börja bajsa igen. Han är i varje fall himla glad att han får börja äta sitt riktiga foder igen. "Tacka vet jag torsken, men inget slåt mitt vanliga foder", är ungefär det Ansgar skulle ha sagt om han kunde ha pratat ;)

* Han ligger ofta ute med oss på balkongen för att svalka sig och kika på fiskmåsarna som bor nära oss. Jag har även upptäckt att Ansgar ÄLSKAR harar! Han blir som tokig när han ser dom genom fönstret; kraffsar och jamar, en gång hoppade han tillochmed in i fönstrat för han blev alldeles för exalterad! Han springer mellan fönstrerna för att få en skymd av de när de hoppas iväg. Haha, det är en riktigt rolig syn att titta på honom när han springer omrkign i hela huset för att byta fönster.


Ansgar ute med min vän Emmelie






#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Va kul att höra i från dig & Ansgar :-)hoppas leksaken vi skickade var rolig?



Sv: Ja det kändes som dessa listor behövdes publiceras igen :-)