Hemköpt

Idag cyklade jag till Djurmagazinet och köpte en borste och en ny vippa. Ansgar fäller något så fruktansvärt, vet inte riktigt varför men jaa, de är väl kanske så det ska vara? ;) Och så fick han en ny vippa eftersom dom han har haft innan är totalt utslitna, plus att han alltid blir så himla glad när jag kommer hem med en ny!

#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Haha vilken underbar bild :-)

Han gillar vippan hihi



Shit asså jag hade massa konstiga drömmar inatt bland annat att jag skulle ta över Ansgar. Plus att du hade en papegoja i drömmen som jag också skulle ta.

#2 - - Tessan:

Underbar bild! Din Ansgar ser tom mer galen ut än vad min Prince gör när han sätter igång. Gäller att vara snabb med kameran och samtidigt hålla igång vipp-action ;)

#3 - - Heidi.Kattfamiljen:

Ja visst blir man glad av solskens historier :D

Det värmer i hjärtat liksom.

#4 - - Suzanne:

Vilken kanonbild!

#5 - - Dino & Fläckis:

Innekatter fäller mycket hår, hela tiden. Ute katter fäller mer i perioder. Men det är bara att kamma, plus att det är ju så skönt. Klädvårdsrullar är vår bästa ta vän. Men vill man ha lång håriga katter så får man ta det =)titta gätna in hos oss www.kattnosar.se