Plastpåse-bus

Vi befinner oss i Stockholm nu, Ansgar och jag. I torsdags kväll kom även min mamma, lillasyster och lillebror upp hit för att fira mig på min födelsedag på lördag, alltså idag ^^ (jag, min familj, Ansgar + min pojkvän bor alltså i hans 22 kvm lägenhet just nu). Det går jättebra med Ansgar, även om han känner min familj sedan innan brukar han bli lite tillbakadragen då det är mycket folk, men inte nu. Han är framme och nosar och spanar, leker och pratar en massa så det känns som ett väldigt stort framsteg för honom vilket gör mig jätteglad! Iallafall, idag hade vi varit ute och shoppat lite, och kom hem med en massa spännande, prasslande påsar. Ansgar blev glad och skulle undersöka allihopa och se vad det var som prasslade där inne. Han fastnade speciellt för den minsta påsen och skulle promt in och se om han hittade någonting;

(Jag tog bort påsen sen, det kan ju faktiskt bli riktigt farligt för små katter att leka med plastpåsar!)

#1 - - Kattfamiljen:

Va söt han är. Såååå busig. Hihi nu kom jag och tänka på vår kära Hugos påsvideo. Va jag skrattade när han kom gående med sin fina kreation.