Tävling hos kattfamiljen!



Just nu är det, som ni ser, tävling hos kattfamiljen.se! Självklart deltar Ansgar och jag, för jag tror verkligen att Ansgar hade älskat en Da Bird!


Annars är allting bra hos oss här hemma. Ansgar har en massa vårspring i benen, men vägrar att gå ut så jag får försöka att aktivera honom inomhus vilket inte är det lättaste när man har sååå mycket spring i benen!
En ny ovana har han förresten fått; på kvällarna brukar vi alltid leka så att jag ska få sova på nätterna och han ska få lite ro och inte vara alltför "hyper". Det har alltid funkar väldigt bra, förutom dom senaste 1-2 veckorna. Nu vill han bara leka i några minuter, innan han tröttnat och gå och lägger sig och sover, vilket resulterar i att han väcker mig runt fem-sex på morgonen och tycker jag ska gå upp och leka ilket jag inte är så sugen på. Jag hoppas att detta ger med sig när han kan komma ut och gå igen!
#1 - - Kattfamiljen:

Hoppas Ansgar snart vill börja gå ut igen :-)

inte så kul att bli väckt.



Sv: Det blev svart sele men rosa koppel och rosa halsband :-) får nog för mig att variera koppel så tänkte att en svart sele är bäst för det passar till allt.