What's wrong with me?

Öh, mår inte bra nu alltså. Har ju varit konstant trött sen, tjaaa, loong time back nu alltså, plus att min yrsel har börjar komma tillbaka. Är yr var och varannan dag/kväll nu, men det är inte sådär kraftigt att jag måste ligga till sängs utan jag klarar av det men inte så kul när det snurrar i huvudet iaf.. Har också fått en del märkliga sår som jag inte vet vart jag har fått dom ifrån? Liksom, jag har ett vid fotknölen och ett på hälen. Hur fan får man sår där på vintern liksom?
Får väl införskaffa mig vitamintabletter eller nått i den stilen. Mamma tycker också att jag ska gå och kolla blodvärdena men eftersom jag inte är skriven här i Sthlm kan jag inte gå till en vårdcentral och göra det här (är jag nästan säker på iaf..). Vet inte om jag ens har pengar till att gå dit, kostar ju nu när man är så gammal som jag är, BLÄ.
Nu ska jag sova iaf. Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart ;)

Usch va jobbigt det låter! Men klart det måste gå att fixa, så du kan kolla det i Stockholm? Vore ju jättedumt om det inte gick!!

2009-11-18 @ 22:41:33
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Marcus

Självklart borde du kunna gå till en vårdcentral i Sthlm, även om du inte är skriven där eller lista på den VC. De kastar inte bara ut dig, om du vill boka en tid.



Tänk på alla utbytesstudenter, de som pluggar en termin vid en annan högskola, de som jobbar (och bor) ett tag i en annan stad o.s.v. Där funkar det ju galant! :)

2009-11-19 @ 12:12:30

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0