21:00, mycket trött

Kattträdet är hemhämtad, väldigt bra att Mattias följde med. Lådan som trädet kom i vägde 29kg och var helt fyrkantigt. Jag hade ALDRIG kunnat ta det själv, dels för att det vägde too much och dels för att jag inte ens kunde hålla lådan för att den var så stor. Vi lyckades iaf ta hem den fastän det var skitjobbigt! Nu är det uppsatt och ser riktigt bra ut!
Är förövrigt riktigt jävla trött idag. Hade ställt klockan för tidigt imorse (= 08:00) när jag inte behöver gå upp förens 09:30. Och nej jag kunde inte somna om för när Ansgar hörde min väckarklocka psrang han upp i sängen och försökte få med mig ner, och gav sig inte förens jag var uppe. Imorgon ska jag nog inte gå upp förens 09:30 så att ni vet! Har en massa disk som jag måste ta tag i innan jag lägger mig, kanske ska köra ett testhögskoleprov innan jag lägger mig, mm det blir nog så!


Kommentarer
Postat av: Kit

Oh avancerat ;D

Hoppas du får sova gott iaf :)

2009-10-19 @ 21:46:48
URL: http://discotetris.blogg.se/
Postat av: LillaPister

Han verkar trivas iallafall, super bra. Tog du med dig sovkorgen förresten?

2009-10-19 @ 22:11:14
URL: http://eklundgren.blogg.se/
Postat av: Ma

Oj! vilket stort klätterträd! Där måste han väl trivas? Får han fortfarande sina "fnatt ryck"?

Här är det förkylt! snörvel o host!

Ha det gott!

Kramar

2009-10-20 @ 08:19:37
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: Marcus

Galet fint blev det. Jag ser lilla hyddan på avsatsen under där Ansgar sitter på bilden, men vad är det på de andra? Syns inte så bra ^^

2009-10-20 @ 12:35:01

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0