Torsdagskväll

Jobbade till 17 idag. Åkte hem och gick ut med Ansgar på en promenad som varade i typ 50 minuter. Mattias kom hem, vi lagade mat; tortellini med ost- och skinksås och drak vatten med gurkbitar i. Det var gott. Hade egentligen tänkt att duscha ikväll men sen orkade jag inte så jag gör det imon efter badet.
Helgen blir nog lugn. Mattias jobbar dag, och det ska visst bli skitdåligt väder så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det återstår att se liksom. och eftersom jag har köpt kent-biljetter för all my money så får jag leva fattigt resten av månaden+ hela november, men ÅH SÅ VÄRT<3


Idag i busshållplatsfönstret innan jag drog till jobbet. Min vinterkappa, åh<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0