Sagor för barnen som är som du

Hemkommen efter en fartfylld dag, typ. Efter gravsättningen åkte vi till Mattias mormor och åt god mat, och sen åkte jag med tåget in till Växjö för att träffa Pop<3 Det var ju hur längesen som helst jag träffade henne så det var ett kärt återseende! Vi gick lite på stan, bl.a på Monki eftersom den inte finns i Västerås, och snacka om att jag FYNDADE! Det är helt sinnesjukt hahaha! Köpte tre kjolar, en klänning och en väska för 121,50 :- ! Det var först 75% rea på det ursprungliga priset, och sen på det priset som var kvar efter 75% så var det ytterligare 50%. Fattar ni hur GALET billigt det blev. Ja, om jag hade köpt alla kläder till fullpris hade det bliv 960:-, så de tkändes ju liksom som om jag gjorde en fett nice affär! ;D (Bilder på mina inköp kommer senare!)

Iaf, ikväll kommer Pop och Mattias hit, vi ska kolla på movie och äta godis. Så himla mysigt, har saknat detta!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Tog en stund att koppla det.

50% på ursprungliga 25% av priset.

Alltså 12,5% betalat på ordinarie pris.



Årets klipp, so far! :O

2010-02-19 @ 19:13:22
Postat av: Marcus

87,5% rabatt på ordinarie pris, med andra ord :p

2010-02-19 @ 19:14:56

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0