Försenad mysdag

Idag fick jag min sista julis Mattias; en mysdag. Vaknade dock inte förens klockan var typ halv tolv man aah. Vi åt frullis, jag gick ut en runda med Ansgar sen gick vi till tunnelbanan där jag fick välja mellan två lappar. Överskriften var "Kultur", och jag fick välja mellan "brunt" och "grönt", jag valde grönt. Grönt var att åka till "Naturhistoriska muséet", och där har jag aldrig varit fastän vi bor så himla nära, men det var jättekul och spännande. Kollade på en massa dinosaurier och små minihäster och sådära, jättekul! Sen fick jag vällja en till lapp, jag valde "mat" och på baksidan stod det sushi<3 GOTT! Sen valde jag en lapp och där stod det att vi skulle åka skridskor men både jag och Mattias frös så mycket så vi ska spara det tills på typ söndag! Vi gick på bio istället och såg "Sherlock Holmes", den var bra och han var snygg!

Kommentarer
Postat av: Ma

Åhh...va mysigt!De kan ni behöva innan ni blir särbos. Ha det gott!

Kramisar Ma

2010-01-08 @ 22:23:16
URL: http://partypinglanpe.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart ;)

det är ni värda!!!=)kul med skridskor, det är jag skitdålig på!!

2010-01-09 @ 14:15:21
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0