It's not me

Oh my, jag är SÅ HIMLA UTSEENDEFIXERAD! Alltså det är nästan pinsamt... Kom på när vi var halvvägs till tunnelbanan att jag glömt allt mitt smink hos Mattias och vi hann liksom inte vända och hämta det. PANIK! Kommer alltså vara HELT osminkad imon i skolan, känns inte riktigt okej. Inte för att jag alltid måste vara sminkad (åkte tillexempel hem idag helt osminkad, och om jag bara är hemma en dag och ska gå till affären så sminkar jag ju verkligen inte mig), men när jag ska till skolan/jobbet sådära så känns det som om jag verkligen vill ha smink, för att liksom känna mig lite finare ni vet. BLÄ, jag som ska ha seminarie imon och verkligen täffa folk. Tur att det bara är i 1,5 timmar, sen ska jag ner och köpa akutsmink på H&M (kalla mig löjlig om ni vill, men måste verkligen ha smink!!), som jag ska ha tills Mattias har skickat mitt smink på posten.

Iaf, lägger in bilderna från i fredags hade jag tänkt;


Hittade glittercider på systemet såatte<3


Kelly och Ida-Lisa


Man kan vara onyker och posa


Ida-Lisa och jag inne på Kåren


Catherine, Kelly och Ida-Lisa

Kommentarer
Postat av: cath

fiin fina bilder :)

hade du ingen bild när jag och kelly flippade ut lite på dansgolvet? :P

2010-01-24 @ 21:52:06
Postat av: Anonym

Åh, gottt med cider!

2010-01-25 @ 10:41:48
URL: http://carolinehallstrom.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0