Only life I know

Den här kvällen suger. Tvättmaskinen tvärdog och min tvätt låg kvar där inne, luckan gick inte att öppnas. Var tvungen att ringa jouren (läs mamma ringde, jag fick ångest och kunde inte ringa) som kom efter någon timme och öppnade luckan. Under tiden var jag assur och ville helt bara sparka ner något. När luckan väl var öppen blev jag glad och Mattias och jag sprang till Ica och hann köpa godis innan det stängde. Men, när vi kom tillbaka och jag satt mig tillrätta och bara ska resa mig upp för att hämta något, fastnar jag med mina nyinköpta strumpbyxor i stolen så att dom går sönder. SÅ JÄVLA SURT! 99:- åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Brukar finnas en liten lucka nertill på framsidan av tvättmaskinerna. Öppna den och dra ut en sprint (i regel en skruv man måste lossa först) som sitter där, då öppnas luckan. Lite sent tips nu, men till nästa gång. Funkar alltid :D

2010-03-28 @ 00:35:01
Postat av: Cheapo

Sv: Japp, jouren kom och gjorde det, men jag visste inte om jag fick göra det själv...

2010-03-28 @ 10:14:41
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Marcus

Jodå, de blir bara glada om man gör det själv.

I alla fall vaktisen här. Då slipper han rycka ut :p

2010-03-28 @ 12:28:02
Postat av: Cheapo

Oki, men här är det ingen vaktisk som rycker ut utan typ öh, ån slags vaktjour. Men det är mitt hus som är cp som har tre olika tvättider som man inte vet vilken man ska gå efter...

2010-03-28 @ 13:00:11
URL: http://cheaapo.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0