It started out as a feeling, which then grew into a hope


Sitter i Mattias bäddsoffa. Här har jag suttit dom senaste fem och en halv timmarna utan att ha gjort något vettigt överhuvudtaget. Ganska skönt men nu har jag tråkigt. Är alltså ensam hemma, Mattias är på nån fest och kommer väl hem sent inatt alternativt tidigt imorgonbitti. Vet inte riktigt hur jag ska tillbringa dom kommande timmarna, well, jag kommer väl på nått.
Sitter och funderar på det här med festivaler. Ska ju till Siesta men hade också tyckt det var roligt att åka till Arvika, har ju faktiskt aldrig varit där innan. Problemet är bara att ingen vill åka med mig och det är ju inte kul att åka själv (eller med nån jag inte känner för jag är galet blyg när det kommer till kritan), så får se hur jag gör.

Nu ska jag kolla på "Berättelsen om Narnia: Prins Caspian", för andra gången ikväll iallfall. Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får jättejättegärna bo med mig och andra om du kommer åka till arvika :*

2011-01-09 @ 23:57:13
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0