Arvika

Jag köpte en Arvika-biljett idag. Liksom, ja. Fast jag har inte bestämt mig om jag ska åka än, men om jag känner för det har jag ju iallafall en biljett. Och i så fall får jag åka jag ensam. ENSAM! Ingen ville följa med mig :( Oh my... Jag är ju ganska människoskygg, eller vad man ska säga, med folk jag inte känner. Mer eller mindre livrädd faktiskt. Rädd för att säga fel saker, rädd för att göra saker på fel sätt, för att folk ska skratta åt mig eller inte alls tycker om mig och inte vill ha mig där och sånt där. Fast när jag väl lärt känns människorna går det ju faktiskt jättebra, det är bara biten på väg dit likom, ni vet!

Iallafall. Nu undrar jag om det finns någon snäll människa som ska åka till Arvika och faktiskt på riktigt kan tänka sig att ha mig i sitt camp? För jag känner att det blir nog ganska tråkigt att åka ensam. Och nej, jag är faktiskt snäll och inte alls sådär tråkig som jag låter i texten ovanför. Och så älskar jag festival-livet, så blir nog en bra camp-medlem! ;D



Kommentarer
Postat av: Julia

Jagjagjagjag!!!! Eh eller alltså, jag har inte heller nån att åka med än, men om jag får det vill jag absolut ha dig i mitt camp, och annars kan vi väl bilda ett eget? :D

2011-01-31 @ 22:31:58
Postat av: Hanna

Jag såklart! Chansen är extremt stor att även Kattis, Belle och Towe kommer att bo i samma camp. Och säkert ännu fler. Förra året hade jag Kattis och Towe ett asfint camp, fast bara med tält. Min dröm är att ha världens mest awesome camp med partytält och bandare också. haha, så man slipper solen och sånt där! :D



(Alltså jag är så festivalpepp att jag spricker lite)

2011-01-31 @ 22:55:45
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: belle

säger som hanna, bo i vårt camp? det hade ju varit jätteroligt! & vi är ju snälla & rara & gulliga & tycker om dig osv. såklart.

2011-02-01 @ 10:26:19
Postat av: panda

säger som mina fina: BO HOS OSS!!! kommer bli asnajs!! hihi

2011-02-02 @ 19:07:38
URL: http://pandawhore.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0