I'm falling in love with your favourite song.

Idag fick jag gå hem fyrtiofem minuter tidigare från praktiken, men bara om jag looovade att jag inte skulle göra någonting annat när jag kom hem än att skriva på min hemtenta. Jaaa, visst svarade jag men höll fingrarna i kors mohahaha. Men jag har faktiskt gjort en massa andra nyttiga saker som att till exempel handla mat, råkat somna i en kvart framför tv:n, sorterat in ett ton med kläder i garderoben (måste ha en seriös klädrensning!), tvätta, diska och nu håller jag på att städa. Och om jag får tid över innan mamma och Anna kommer, DÅ ska jag faktiskt ta tag i tentan. Man känner ju lite såhär att om ens mami och lillsyrra kommer på besök till mit bo för första gången på 1,5 år, DÅ borde det verkligen se tipptopp ut, så jag satsar liksom på det!

Imorgon ska jag gå på halloween-fest på Kåren. Från början var det inte alls tänkt att jag skulle gå eftersom mami och Anna är här, och jag var lite sur över att festen var samma helg som dom var här, men så snackade jag med mamma och Anna och dom typ: "men det är klart du ska gåååå! :D". Så, nu ska jag gå. Enda villkoret till att jag får gå för dom är att jag inte ska vara alltför bakis på lördagen, vilket jag självklart inte kommer att vara pga I love resorb! Great stuff!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha ser framför mig hur du kommer hem alldeles fnittrig och full till dem! :D

2011-10-27 @ 20:25:32
URL: http://fridolfsson.blogg.se/
Postat av: Cheapo

Sv: Haha, det lär jag göra också!

2011-10-27 @ 20:43:26
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Lina

Mysigt! Hoppas ni får en mysig helg tillsammans.

Hälsa

KRAM!

2011-10-28 @ 09:27:00

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0