Barnkalas @ Kåren.

Igår var vi som sagt på Kåren. Vi började kvällen hemma hos Ida-Lisa där vi lyssnade på lite nostalgimusik och drack piggelindrinkar, så himla gott! Sen skulle vi ta lite luft från hennes franska balkong, och då ser vi att grannarna ovanför henne också är ute där, så vi säger hej och dom säger till oss att "antingen kommer ni upp till oss och hälsar på, eller så kommer vi ner till er!". Så vi fick lite smått panik men eftersom vi inte ville ha dom hos oss så åkte vi upp dit. Dom var förövrigt ganska tråkiga, så vi åkte ner igen efter typ tio minuter kanske? Sen dansade vi lite och såg att klockan blev tio och det var dags att gå till Kåren. Väl där så köpte vi cider och jag hittade ganska snabbt en "birma cat tattoo" som jag klistrade på min arm och tyckte ju att det kanske var det finaste på hela kvällen och var jättehappi över den! Sen dansade vi lite och sprang runt och letade efter våra vänner som försvann lite då och då. Vi hängde inne på toan ett tag och där har Ida-Lisa och jag har spelat in en film där vi beskriver att vi tillsammans, alltså om vi komponerade våra kroppar/egenskaper, skulle kunna skapa "the perfect human" och allting skulle vara perfekt med den människan förutom vaderna som enligt mig skulle vara "baaaam" och som Ida-Lisa sa att "så är det ju, vi får ju bara leva med det" i ungefär världens allvarligaste ton haha! Sen dansade jag och Catti till bland annat "Sexy and I know it" och hade roligt där på dansgolvet. Och sen helt plötsligt blev klockan två och det var dags att gå hem!











Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Haha äääälskar gifarna!

2012-02-18 @ 14:40:40
URL: http://idalisapersson.blogg.se/
Postat av: Virvelvindsflickan

Fina cheyer!

Postat av: Emelie

Har du alltid så stort hår? :O Sliter det inte väldigt mycket på ditt hår?

2012-02-20 @ 11:53:46

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0