Give me strength, reserve control, give me heart and give me soul, wounds that heal and cracks that fix.

 
 
 
Inledde mitt första helgpass utav tre idag. Känns ändå rätt okej. Är ju ledig tre dagar på raken nästa vecka tack vare att jag tagit lite semester. Ska bland annat till Stockholm och Gröna Lund, och sen har vi planerat att festa natten lång. Låter frestande, inte sant? Jag ska dock proppa mig full med åksjuketabletter och anti-må-illa-medicn ack vare att jag är så åksjuk att jag på fullaste allvar inte kan gunga i två sekunder utan att bli yr/må illa. Hoppas detta hjälper så jag också kan åka karuseller!
Och om prick elva och en halv dag så åker jag och min lilla familj bestående av mami, Anna och Martin till London, och ska tillbringa fyra och en halv dag. Tips på bra shoppingställen (Primark, Forever21, Topshop och New Look är givet) och annat trevligt att göra mottages tacksamt!
 
Puss på er därute!

Kommentarer
Postat av: Lillapister

Längtar!!!!!!!

2013-08-10 @ 17:21:21

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0