Här kommer bot, här kommmer bättring med ett underbart liv i släptåg; nu jävlar är du fri!

 
 
 
Har pysslat med lite olika saker idag. Först på förmiddagen så var det lite människor här och pysslade med min lägenhet så att säga, och sen åkte jag till skolan och skrev lite på vår gruppuppgift som vi ska redovisa nästa vecka, och på eftermiddagen så åkte jag till sjukhuset och tog ett foto till mitt passerkort, gick förbi infektion och kollade om schemat var klart (fast det var det inte). Gick hem och skramlade ihop pengar från min sparbössa så jag kunde köpa hårspray för imorgon ska jag först till Ida-Lisa och äta frullis + skriva på vår gruppuppgift och sen ska vi till ikea och köpa en säng!!! Äntligen! Även fast min lägenhet inte är färdigfixad än så fick jag lov att köpa en säng så jag är megahappi! Har iallafall tänkt att vara fin och så när vi ska till ikea så ska fixa håret och ha på mig fina kläder!
Nu ska jag spendera kvällen med att tvätta och skriva klart mina två seminarietexter som jag ska ha på onsdag. Nu flyter livet på igen och det känns bara så himla fantastiskt bra!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0