På "semester" i Stockholm

Nu ska Ansgar bo hos min pojkvän i Stockholm i ett par veckor då jag ska ut på praktik och kommer att ha långa dagar på sjukhuset och (förmodligen) mycket plugg när jag är hemma ;) Så Ansgar får bo hos Mattias i några veckor, tills jag saknar honom alldeles för mycket och hämtar hem honom. Det handlar "bara" om fem veckor, men fem veckor utan min Ansgiälskling är fruktansvärt mycket!
Iallafall, Ansgar kommer ha det jättebra i Stockholm också, och jag kommer ju ändå träffa honom ett par dagar då och då men min "mamma-hjärta" gör ändå lite ont av saknad!

#1 - - Wikki Bloggkatten:

Mjau jag tror att Ansgar kommer att bli både bortskämd och ompysslad! TassKram Wikki

#2 - - Kattfamiljen:

ÅÅh men det är väll klart mammahjärtat gör jätteont. Jag har aldrig varit utan mina bebisar så länge. Längsta är nog 1 vecka. Men sen är jag lite väl hönsmamma ;-) tur att Ansgar bos hos pappa i alla fall som han känner väl :-)



Ang pastan för kattmagar då. Den vi gav hette diarlys eller liknande. Tror den är ungefär som pro- kolin.

Forti flora finns hos veterinärkliniker och hos en del apotek också :-)

#3 - - Kattfamiljen:

Ja jag längtar så tills vår lilla tös kommer. Hon är en otroligt kelig och pussig kisse. Redan när hon var fyra veckor gosade hon in sig i ansiktet och spann och pussades.

Jaaa rosa grejer är så sött :-)