Klösträdet hemma!

Nu har vi äntligen hämtat Ansgar's klösträd! Det är uppsatt och vi hoppas att det ska bli uppskattat så småningom! Jag har sprejat på kattmynta så att han ska känna sig mer dragen till trädet. Änsålänge är han lite misstänksam för att hoppa upp (det var jag som satte upp honom på trädet på bilden) på trädet, men går gärna på den nedersta delen då jag har satt maten där! Jag är dock övertygad om att han snart kommer att klättra i det som en vilde! ;)

#1 - - Elin.:

Hej!



Tack för ditt inlägg.

Jag gillar Orijen. Det är dock ett foder med hög proteinhalt, och ska inte användas till väldigt gamla katter eller katter med svaga njurar. Har man en fullt frisk katt är det ett bra foder.

Annars kan jag rekomendera Eukanuba, som är liite bättre.

Men som sagt, är katten din frisk utan njurproblem så kan du utan problem ge den Orijen.



Lycka till!

Väldigt söt kisse.