Back in Västerås

Nu är Ansgar och jag tillbaka i Västerås, eller ja vi har varit här i en vecka nu samt även hunnit med en runda till Stockholm och kommit hem därifrån idag. Jag är så himla glad att det går så bra att resa med Ansgar, och att han kan anpassa sig så bra. Nu jamar han inte ens när vi åker tunnelbana längre, ett mycket stort framsteg!
Annars tror jag Ansgar tycker att hans sommar har varit bra! Han har spenderat mycket tid liggandes på min mammas balkong och spanat ut över gatan nedanför. Vi har varit ute på långa promenader var och varannan dag, han har kunnat springa en massa om nätterna i mammas stora lägenhet och det fanns en massa spännande ställen att gömma sig på ;)
Imorgon ska jag för övrigt åka till djuraffären och köpa Bozitas mjukmat eftersom Ansgar blir dålig i magen av Mjau's. Jag hoppas att han kan äta denna nya, han älskar verkligen mjukmat!
#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Va duktig Ansgar är när han reser :-) Önskar Eddie kunde lära sig han också men det verkar inte så.

Hoppas Bozitas blötmat funkat bättre.



Sv: Ja Asheran är lik Savannah. Liknande korsning också. Det är serval i båda.

Jag tror inte djuren får den stimulans och kel dom behöver på detta företag. Har svårt att tänka mig det faktiskt. Dom vill ju tjäna pengar och då glöms ofta levande varelser bort tyvärr.. Plus att dom kan ju som sagt inte neka en kund som en uppfödare kan göra. Så vem som helst med lite pengar kan ju köpa sig en sån här enorm kisse.

#2 - - Sophia och katterna:

Du har fått en award utav mig, du kan läsa om den på min blogg!

#3 - - Heidi.Kattfamiljen:

Jaaa det är så kul :-) jag hoppas du och Ansgar kommer hitta roliga prylar till er sen när webbshopen öppnar.