Balkongen









Ansgar på balkongen. OBS!!! Kan ju säga att han är löjligt övervakad när han är där ute, vågade knappt ta dessa bilder! Sitter som klistrad vid honom och håller alltid i honom (inte för att jag tror han skulle hoppa ner, men känns ju bäst iaf! )!
#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Han är så vacker :-)



Sorry att jag inte skickat er kattleksak än. Köpte kuvert idag så imorn skall jag väll försöka komma ihåg att lägga det på lådan. Så jag har inte glömt bort det ;-)

#2 - - Heidi.Kattfamiljen:

Nu har jag skickat leksaken :-) så den kommer snart till er!

#3 - - Heidi.Kattfamiljen:

Fast vi har bara tagit emot en eller menar du att vi hade innan för länge sen ;-) Men tack för du tycker du jag är bra på det här med katter, alltid kul att får höra :-)

Ja, jag hoppas verkligen att det dyker upp ett hem till henne som är bra.



Hoppas leksaken har kommit fram och att Ansgar gillade den :-) ?