Favorit-tunnel

För några veckor sedan köpte jag en 90cm lång tunnel på ÖoB till Ansgar, och han fullständigt älskar den! Han älskar att vara i den, under den, på den, bredvid den, you name it ;) Så det var en bra, och billig, investering.
Det är en av dom sakerna som jag ska ta med till Stockholm när Ansgar ska bo där under min praktik. Hade aldrig trott att han skulle bli så förtjust i en tunnel!



#1 - - Emma:

Min kisse gillar också tunnlar^^

#2 - - Elina:

Åh, vad fin bloggen är när den är lite omdesignad. Bilden på Ansgar är underbar. (; (alla bilder i övrigt också) Jag ska försöka köpa en hyfsat bra kamera snart. (: Så jag kan fånga mina katter mkt bättre än nu... Sån tunnel som Ansgar njuter av här, har jag funderat lite på att köpa till mina katter... De är jättebusiga emellanåt o gillar att gömma sig och gillar trängre utrymmen, så detta kanske skulle va ett plus i vardagen? (; Mamma har en tunnel till hunden hemma, och hennes äldsta katt springer o gömmer sig i den för jämnan. (;