Veterinären

Om drygt en timme ska Ansgar och jag bege oss till veterinären. I torsdags morse såg jag att Ansgar råkat kissa utanför lådan, och att det som låg utanför inte var gulfärgat (som urin ska vara), utan rost-rött. Fick panik och kollade i lådan om han hade kissat mer och hur det såg ut men det jag hittade där såg normalt ut. Inatt hade jag lagt ut toapapper i hans låda för att se om hans kiss såg normalt ut, och när han väl kissade lite på morgonen så var det normalfärgat. Känner ändå att jag vill åka in och kolla i och med att kisset som hamnat utanför lådan inte såg normalfärgat ut (är livrädd att det är blod, vilket det förmodligen var). Ringde idag på morgonen och fick en tid idag vid 16:30. Skall helst ha med mig ett urinprov, men Ansgi har inte velat kissa sen åtta-tiden imorse, och nu ligger han och sover så han lär inte kissa innan vi åker in heller.. När jag ringde sa tjejen jag prata med att veterinären kunde försöka få ut lite urin på plats men att det var svårt, och annars kunde man röntga.
Usch, är orolig. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt...
#1 - - Dui och Deco:

Är säkert ingenting men kan vara klokt att kolla ändå. Nosbuff