Det blir flytt till Västerås

Idag fick jag beskedet att jag har blivit antagen till sjuksköterskeutbildningen i Västerås. 20 minuter senare hade jag fixat en 24kvm stor lägenhet. Det blir alltså flytt för mig och Ansgar från Stockholm till Västerås i januari!
Kommer bli väldigt spännande, både för Ansgar åt mig. Han kommer få lite mer plats nu (antagligen, om jag inte köper förmycket möbler) eftersom Mattias stannar kvar i Stockholm, så nu blir det en människa mindre.
Jag hoppas bara att han kommer att fixa resorna till Stockholm två gånger i månaden sen bara, men tåget tar ju bara en timme så de tär inte så mycket. Hoppas bara inte att han tycker det blir för mycket "flängande"...

Iaf, i den nya lägenheten kommer han få markutsikt då vi kommer bo på nedersta våningen istället för på fjärde som nu. Då blir det till att spana på människor istället för på fåglar nu! Jag tror att detta kommer bli superbra iaf!
#1 - - Heidi.Kattbloggen:

Tack! Kändes som det behövdes ett sånt inlägg. Ja det gäller ju verkligen att hitta dom bra annonserna och skeppskatter skall man verkligen undvika. Tur att allt vart bra med Ansgar :) Grattis till utbildningen. Hoppas flytten går fint.

#2 - - Heidi.Kattbloggen:

Haha han tyckte nog det var för kallt och blött som Eddie. Hugo spanade fåglar och hade kul medans Eddie bara jamade och ville hemmåt så när jag gick efter honom dit han ville så gick han också med raska steg hem.