Ny transportbur?

Igår när jag var och handlade lite julklappar till Ansgar (leksaksmöss och lite kattgodis) så såg jag en kul och ganska smart transportbur. En slags rullväska som man båda kunde rulla efter sig eller som man kunde ha på ryggen, med nät både på sidorna och på framsidan. Skulle vara jättesmart att ha den när jag och Ansgar ska åka från Västerås till Stockholm två helger i månaden. Eftersom Ansgar redan väger ganska mycket (han vägde 3,3kg för 1,5 månader sedan när han kastrerades) så blir det tungt att bära på transbortburen från min lägenhet till tåget, och från centralen i Stockholm till Mattias lägenhet. Buren kostade 599:- eller 699:-, kommer inte riktigt ihåg, men inte sådär jättestor skillnad. Jag överväger verkligen att införskaffa mig den, tror att det blir både bekvämare för Ansgar och för mig!

Ungefär sådär såg den ut, inte riktigt men på ett ungefär!

#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

En sån har vi och det är verkligen guld när man reser med kissen! Skonar rygg och armar :) Tycker definitivt du skall satsa på en sån.

#2 - - Heidi.Kattfamiljen:

Till Ica maxi nacka och fynda leksaksmöss haha :)

Blir det en sån transportbur?