En massa kattmat hemklickat!

Nu har jag precis klickat hem 20kg Orijen och en elementsäng från foderbilen, till Ansgar! Det stora problemet nu är vart jag ska förvara 20kg kattmat, men det får jag ta itu med när säcken anländer ;)
Har länge funderat på en elementsäng till Ansgar, har fått för mig att han kan uppskatta det men har egentligen ingen aning om vad han tycker om det! Får bli en överraskning helt enkelt!


Måste bara säga hur stolt jag är över Ansgar! Han har blivit så himla duktig på att åka i sin transportbur, och att resa med tåg! I början jamade och klagade han ganska mycket, det var ett himla trassel när man skulle få in honom i buren. Men nu har han blivit så himla duktig! Han går nästan helt själv in i buren (man kan få putta lite lite lätt på honom ibland), och han jamar bara dom första fem minutrarna, resten av tiden ligger han still, kollar på de övriga passagerarna eller sover! Känns så himla bra, för nu vet jag att 4,5 timmar på ett tåg absolut inte kommer bli något problem när vi ska hem över påsk! Världens bästa Ansgar<3
#1 - - Sophia & Katterna:

Vi måste köpa hem lite Orijen till vårat hushåll också... Ja elementsängar... Jag köpte en elementsäng till mina katter och dom hatar den!

Varför sova på en varm elementsäng när man kan sova i mattes säng!



Vad kul att det går bra!

#2 - - Heidi,Kattfamiljen.se:

Vi köper också alltid 20 kg orijen. Billigt och bra :)

Sambon köpte en element säng till våra pojkar i julas men den är sparsamt använd. Hoppas Ansgar gillar sin mer :)



Va skönt att resandet funkar bra. Önskar Eddie skulle börja acceptera det men det verkar inte som han nånsin kommer göra det :( han är verkligen rädd.