Liten uppdatering om Orijen

Nu har vi snart hållt på en vecka med övergången till Orijen, och det går KANON! Allt är som vanligt, förutom att det var små oranga och gröna pluttar i kisset, men det kanske ska vara så (ser ut som grönsaksbitar eler nått)?
Vi ska hålla på att övergå till Orijen i tre veckor till, eftersom jag köpte 2kg RC Kitten 36, så när den är slut så blir det Orijen på riktigt!


Upd.
Bild på kisset med gröna och oranga fläckar i (syns inte så bra på bilden men har ringat in lite)



Alltså det kanske har funnits där hela tiden bara att jag blev mer uppmärksam på hans avföring när vi bytte? Eller så kanske det är kattsanden? Har "Katty Kattströ"..? Vad tror ni?
#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Va bra att det går bra men dom där pluttarna i kisset undrar jag vad det kan vara? Är du säker på att det kommer från kisset?

#2 - - Heidi.Kattfamiljen:

Jag har inte använt den sanden så tyvärr vet jag inte. Kan du inte prova en annan sand några dagar och se om det blir skillnad? Han verkar inte ha ont när han kissar va?

#3 - - Heidi.Kattfamiljen:

Va skönt att det bara var sanden :D och va härligt att han mår bra av Orijen! Känner du någon skillnad i lukten när han går på toa?

#4 - - AminaStar´s:

Hej!

Ja Orijen hade jag till min hund förut. Kanonbra foder! funderar ocks på ett byte faktiskt. Men Amina är väldigt kräsen av sig då det gäller mat. Hon äter endast torrfoder, skinka och ost mm går absolut inte i henne.