Skogspromenad

Ansgar älskade att vara ute och gå i skogen, trots att det blev lite för kallt för hans små tassar sedan. En halvtimme i skogen hann vi med innan han med bestämda steg styrde tillbaka mot bilen!
(Liten bildbomb här då)













#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Så vackra bilder :) vad har du för kamera?

Jag känner verkligen att jag måste ha en bättre kamera. Haha mina bilder är så hemska när jag jämför med dina.

#2 - - Heidi.Kattfamiljen:

Ja jag förstår att det är mycket roligare :)

Nästa helg skall en kompis som har en canon (kommer inte ihåg vilken) fota våra pojkar i skogen så jag får förhoppningsvis några riktigt fina bilder på dom i alla fall. Tänkte förstora upp dom och lägga i ramar och ha alla fyra på väggen i vardagsrummet :D



Ja de verkligen synd att dom är så dyra, men ja tänkte se om jag hittar någon kamera med en schysst avbetalningsplan. Fast jag skulle behöva köpa en laptop också :P pojkvännen har ju rockband så han sitter och fixar med musik grejer och jag fixar med bilder,videos och bloggen. Usch att det ska vara så dyrt!

#3 - - Tre katter:

Åh vilka vackra bilder på dig!

Du har så vackra gröna ögon som man bara drunknar i!



Tassar från Tre katter med matte!