Ansgar ♥ bäcken

Idag när vi var ute på promenad så hittade Ansgar äntligen vägen ner till bäcken! Han brukar bara stå på andra sidan staketet och titta ner på den, men idag förstod han att man faktiskt kunde hoppa över staketet och på så sätt komma ner till den. Mycket spännande tyckte Ansgar, han älskar ju att titta på vatten!
Hade tyvär inte med mig nån riktig kamera, så fick föreviga detta med mobilkameran, men bättre det än ingenting! :)



#1 - - Heidi.Kattfamiljen:

Ser jättemysigt ut :-) Ansgar ser ut som en djungelkisse på sista bilden. Så vacker.



Sv: Ja visst är det sött, man kan ju liksom inte bli arg på honom trots att han rivit sönder lite papper och stökat till, han är ju så underbart söt :-)

#2 - - Heidi.Kattfamiljen:

Det gick bra hos vettis. Dock bestämde vi tillsammans med vettis att vi börjar med att bara ta Hugos tandsten. Han hade mest och nästa år tar vi någon av dom andra osv eftersom hon tyckte inte det var så farligt. Men alla blev vaccinerade :-)



Ang Feliway så jag provade att spruta in 30 min före. Eddie var rätt orolig på ditresan men hemresan tyckte jag faktiskt han var lugnare så jag tror det hjälpte lite.